• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Får inget samlingslån

Flowerboy69

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
19 Mars 2022
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
13
Poäng
37
Hej, är det någon som vet hur jag ska gå tillväga. Jag har haft spelproblem större delen av mitt liv jag har idag totala skulder på närmare 200 tkr. Lånen jag har är från lumify, credifi loanstep ferratum osv dom lånen som påverkar mig mest är lumify och credifi. Jag sitter och betalar mellan 10-15 tkr i månaden på dessa och det fungerar inte längre för mig ekonomiskt. Jag har försökt söka samlingslån men ingen som beviljar troligtvis pgr av alla dessa lån som jag har och för mycket ansökningar. Är det någon som vet hur jag ska göra för att kunna lösa dessa lånen?
22 år gammal månadslön på 23 Tkr innan skatt har inget hos kronofogden och inget som gått till inkasso.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
713
Mottagna reaktioner
170
Poäng
357
Jag gjorde också som du med lumify o credifi men det var ohållbart så släppte till inkasso. Väntat 1 år på samlingslån men kanske får det nästa månad. Jobbat övertid varje månad i 1 år o kämpat för att få bättre uc betyg o inkomst. Vad har du för betyg?
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 020
Mottagna reaktioner
493
Poäng
557
Hej, är det någon som vet hur jag ska gå tillväga. Jag har haft spelproblem större delen av mitt liv jag har idag totala skulder på närmare 200 tkr. Lånen jag har är från lumify, credifi loanstep ferratum osv dom lånen som påverkar mig mest är lumify och credifi. Jag sitter och betalar mellan 10-15 tkr i månaden på dessa och det fungerar inte längre för mig ekonomiskt. Jag har försökt söka samlingslån men ingen som beviljar troligtvis pgr av alla dessa lån som jag har och för mycket ansökningar. Är det någon som vet hur jag ska göra för att kunna lösa dessa lånen?
22 år gammal månadslön på 23 Tkr innan skatt har inget hos kronofogden och inget som gått till inkasso.
Vilken bank har du? Och dina förutsättningar? Uc Score mm
 

Flowerboy69

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
19 Mars 2022
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
13
Poäng
37
@Drolzan @viggeloo tack så jätte mycket jag uppskattar att ni tar er tiden. Min bank är Swedbank. Hur kollar jag min uc score, betyg osv?
 

Flowerboy69

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
19 Mars 2022
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
13
Poäng
37
Jag gjorde också som du med lumify o credifi men det var ohållbart så släppte till inkasso. Väntat 1 år på samlingslån men kanske får det nästa månad. Jobbat övertid varje månad i 1 år o kämpat för att få bättre uc betyg o inkomst. Vad har du för betyg?
@viggeloo
Använder dom sig av samma inkassobolag credifi och lumify och vilket isåfall?
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 020
Mottagna reaktioner
493
Poäng
557
Släpp lumify till inkasso annars och lös en bra avbetalningsplan hos inkasso. Jag hade 47k hos lumify och släppte till inkasso, fick en avbetalningsplan på 1600:- i mån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp